Ranglar sxemasi
Shrift o'lchami

Davlat organlari va tashkilotlarining rasmiy veb-saytlarida axborotlarni joylashtirish va elektron davlat xizmatlari koʻrsatish holatini baholash mezonlari

Davlat organlari va tashkilotlarining rasmiy veb-saytlarida axborotlarni joylashtirish va elektron davlat xizmatlari ko‘rsatish holati

 

2.1 Qayta aloqa tizimining samarali yo‘lga qo‘yilganlik darajasi
2.2 Tashkilot faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlarni e’lon qilish darajasi  
2.3 Ichki idoraviy hujjatlarni e’lon qilish darajasi
2.4 O‘z kuchini yo‘qotgan normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
2.5 Tasdiqlangan dasturlar to‘g‘risidagi ma'lumotlar
2.6 Ommaviy tadbirlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
2.7 Bo‘sh ish o‘rinlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
2.8 Muvofiqlashtiruvchi va maslahat organlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi: Kuzatuv kengashi, Ijro organi
2.9 Davlat organlari va tashkilotlari hamda ularning hududiy tuzilmalari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
2.10 Idoraviy bo‘ysunuvdagi tashkilotlarning veb-saytiga havolalar mavjudligi
2.11 Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi (rahbarning qabul kunlari, murojaatlar bilan ishlash bo‘yicha tarkibiy bo‘linmaning telefon raqamlari, manzilli rekvizitlar, “ishonch telefonlari”ning raqamlari)  e’lon qilinsa to‘g‘risidagi ma’lumotlar e’lon qilinishi 
2.12 Murojaatlarning umumlashtirilgan natijalarini e’lon qilib borish darajasi
2.13 Boshqa rasmiy veb-saytlar va Hukumat portaliga havolalarning mavjudligi
2.14 Dolzarb mavzularga oid ma’lumotlar to‘plamining alohida bo‘limga tizimlashtirilishi
2.15 Matbuot xizmati va veb-sayt uchun mas’ul bo‘lgan xodimlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning mavjudligi
2.16 Ma’lumotlarni boshqa tillarga sinxronlash funksiyalarining mavjudligi
2.17 Rasmiy veb-saytning mobil versiyasi mavjudligi
2.18 Veb-saytdagi yangiliklar va yangilashlarga, shu jumladan yangilashlar va yangiliklarni yetkazib berishning ommabop avtomatlashtirilgan formatlari (SMS yoki PUSH xabar) orqali obuna bo‘lish imkoniyati mavjud bo‘lsa
2.19 Yangi ma’lumotlar bilan interaktiv usulda tanishish imkoni mavjudligi
2.20 Jamoatchilik fikrini o‘rganish vositalarining joriy etilganligi
2.21 Veb-saytda ma’lumotlarni qidirishning soddalashtirilgan usullari mavjudligi
2.22 Imkoniyati cheklangan shaxslar uchun veb-saytdan foydalanish qulayligi
2.23 Ko‘rish qobiliyati cheklangan shaxslar uchun veb-saytdan foydalanish qulayligi
2.24 Axborotlarning sanasini ko‘rsatish tartibiga rioya qilinishi
2.25 “Onlayn maslahatchi” xizmatining tashkil etilganligi
2.26 Ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy sahifalarga kelib tushgan murojaatlar: real vaqt rejimida ko‘rib chiqilganligi bo‘yicha yillik hisobot , Call-markaz orqali real vaqt tizimida muloqot
2.27 Onlayn so'rovnoma natijalari (I-chorak)
 

Yangilandi: 09/10/2025