| 2.1 |
Qayta aloqa tizimining samarali yo‘lga qo‘yilganlik darajasi |
| 2.2 |
Tashkilot faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlarni e’lon qilish darajasi |
| 2.3 |
Ichki idoraviy hujjatlarni e’lon qilish darajasi |
| 2.4 |
O‘z kuchini yo‘qotgan normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi |
| 2.5 |
Tasdiqlangan dasturlar to‘g‘risidagi ma'lumotlar |
| 2.6 |
Ommaviy tadbirlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi |
| 2.7 |
Bo‘sh ish o‘rinlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi |
| 2.8 |
Muvofiqlashtiruvchi va maslahat organlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi: Kuzatuv kengashi, Ijro organi |
| 2.9 |
Davlat organlari va tashkilotlari hamda ularning hududiy tuzilmalari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi |
| 2.10 |
Idoraviy bo‘ysunuvdagi tashkilotlarning veb-saytiga havolalar mavjudligi |
| 2.11 |
Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi (rahbarning qabul kunlari, murojaatlar bilan ishlash bo‘yicha tarkibiy bo‘linmaning telefon raqamlari, manzilli rekvizitlar, “ishonch telefonlari”ning raqamlari) e’lon qilinsa to‘g‘risidagi ma’lumotlar e’lon qilinishi |
| 2.12 |
Murojaatlarning umumlashtirilgan natijalarini e’lon qilib borish darajasi |
| 2.13 |
Boshqa rasmiy veb-saytlar va Hukumat portaliga havolalarning mavjudligi |
| 2.14 |
Dolzarb mavzularga oid ma’lumotlar to‘plamining alohida bo‘limga tizimlashtirilishi |
| 2.15 |
Matbuot xizmati va veb-sayt uchun mas’ul bo‘lgan xodimlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning mavjudligi |
| 2.16 |
Ma’lumotlarni boshqa tillarga sinxronlash funksiyalarining mavjudligi |
| 2.17 |
Rasmiy veb-saytning mobil versiyasi mavjudligi |
| 2.18 |
Veb-saytdagi yangiliklar va yangilashlarga, shu jumladan yangilashlar va yangiliklarni yetkazib berishning ommabop avtomatlashtirilgan formatlari (SMS yoki PUSH xabar) orqali obuna bo‘lish imkoniyati mavjud bo‘lsa |
| 2.19 |
Yangi ma’lumotlar bilan interaktiv usulda tanishish imkoni mavjudligi |
| 2.20 |
Jamoatchilik fikrini o‘rganish vositalarining joriy etilganligi |
| 2.21 |
Veb-saytda ma’lumotlarni qidirishning soddalashtirilgan usullari mavjudligi |
| 2.22 |
Imkoniyati cheklangan shaxslar uchun veb-saytdan foydalanish qulayligi |
| 2.23 |
Ko‘rish qobiliyati cheklangan shaxslar uchun veb-saytdan foydalanish qulayligi |
| 2.24 |
Axborotlarning sanasini ko‘rsatish tartibiga rioya qilinishi |
| 2.25 |
“Onlayn maslahatchi” xizmatining tashkil etilganligi |
| 2.26 |
Ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy sahifalarga kelib tushgan murojaatlar: real vaqt rejimida ko‘rib chiqilganligi bo‘yicha yillik hisobot , Call-markaz orqali real vaqt tizimida muloqot |
| 2.27 |
Onlayn so'rovnoma natijalari (I-chorak) |